Skuteczne doświadczenie w działaniach automatyzacji oraz implementacji strategii marketingowych umożliwia oferowanie nam najlepszych sprawdzonych i pewnych systemów automatyzacji działań marketingowych. Jak działa system SALESmanago:

SALESmanago to jeden z największych na świecie systemów klasy marketing automation, z którego korzysta ponad 3500 firm w 40 krajach. Klientami SALESmanago są zarówno globalne korporacje jak również małe i średnie firmy. SALESmanago oferuje unikalny zestaw narzędzi dla działów marketingu i sprzedaży w segmentach B2B i B2C, który umożliwia zautomatyzowanie i personalizację procesów marketingowych w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach marketingowych online jak również z wykorzystaniem sprzedaży bezpośredniej.

    • Pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie system Marketing Automation
    • Ponad 3500 klientów w segmencie B2B, B2C i e-Commerce w 40 krajach
    • Klientami są globalne korporacje, małe i średnie firmy
    • TOP 6 na liście największych na świecie systemów Marketing Automation
    • Inwestor w spółce Rafał Brzoska, szef i założyciel InPost / Paczkomaty

SALESmanago umożliwia konfigurację procesów marketingowych, które zapewniają dostarczanie właściwej oferty, do właściwej osoby we właściwym czasie na bazie analizy danych zbieranych o każdym kliencie oraz na bazie sygnałów zakupowych (Trigger Based Marketing). Intuicyjny konfigurator reguł automatyzacji umożliwia stworzenie prostych metod automatyzacji jak również zaawansowanych procesów marketingowych wielokanałowego (mulichannel, omnichannel)

Marketing Automation SALESmanago

dostępne moduły w systemie automatyzacji procesów

e-mail marketing

Najwyższej klasy moduł do wysyłek e-maili i newsletterów z kreatorem szablonów i e-maili, testami A/B i monitoringiem dostarczalności. Dodatkowo umożliwia wysyłanie dynamicznych maili one-to-one oraz dostarczenie e-maili do pojedynczych użytkowników w indywidualnie dobranym czasie.


Spersonalizowane reklamy

Innowacyjna funkcjonalność umożliwiająca wyświetlanie personalizowanych reklam w sieciach reklamowych i RTB do zidentyfikowanych osób bazując na danych behawioralnych i transakcyjnych w modelu klasycznego remarketingu jak również w modelu odwróconym, czyli zanim osoba wejdzie na stronę www klienta.


Sprzedaż bezpośrednia

SALESmanago pozwala na automatyczne powiadamianie sprzedawców o konieczności kontaktu i gotowości zakupowej konkretnych osób wraz z informacją o zainteresowaniu danej osoby. Moduł pozwalający na przekazywanie personalizowanych ofert i profili behawioralnych osób do Call Center, działu sprzedaży i terminali POS.


Strona WWW

Moduł dynamicznych treści na WWW umożliwia wyświetlanie na stronie klienta bannerów, produktów, formularzy kontaktowych i treści automatycznie dopasowanych indywidualnie do każdego użytkownika w zależności od jego profilu behawioralnego i segmentu, do którego należy.


Kanał mobilny

Moduł kompleksowo monitorujący zachowanie kontaktu w aplikacji mobilnej a następnie umożliwiający komunikację w aplikacji w formie powiadomień push, formularz i bannerów oraz personalizację zawartości aplikacji. Oprócz tego unikalna możliwość dwukierunkowej komunikacji SMS oraz automatyzacji wiadomości głosowych.


Social Media

Integracja z Facebook pozwala na automatyczne pozyskiwani leadów z aplikacji FB, monitorowanie polubieni i komentarzy na stronie WWW oraz automatyczne budowanie Facebook Custom Audiencesna podstawie danych gromadzonych przez SALESmanago, dzięki czemu media społecznościowe stały się realnym kanałem sprzedażowym.


Dashboard SALESmanago – pełna informacji o tym co dzieje się w systemie

Panel główny systemu SALESmanago pokazuje bieżące informacje dotyczące pracy systemu i tego, co dzieje się aktualnie na stronie WWW. W Jednym miejscu zebrane są informacje na temat wielkości bazy kontaktowej, ilości uruchomionych automatyzacji oraz poziomu zaangażowania bazy klienckiej. Dostępne są tutaj również wizyty zidentyfikowanych osób oraz dane statyczne dotyczące prowadzonych wysyłkę e-Mail Marketingowych.

salesmanago-laptopy
salesmanago-laptopy2

Digital Body Language – jaką wiedzę gromadzimy o Kliencie

Salesmanago identyfikuje i monitoruje konkretne osoby oraz firmy odwiedzające Twoją stronę WWW. Na tej podstawie buduje profil behawioralny wskazując intencje zakupowe i pozwalając wychwycić najlepszy moment do kontaktu z Klientem. Digital Body Language pozwala bardzo precyzyjnie profilować oferty i komunikaty marketingowe skupiające się na indywidualnych potrzebach odbiorców.

Widok Klienta 360 – wszystkie dane zebrane na jednej karcie kontaktu

Karta kontaktu to jedno z najważniejszych miejsc w systemie. Gromadzi kompletną informację o pojedynczych Klienta w bazie. Obejmuje ona dane behawioralne z SALESmanago raz dowolne dane pochodzące z systemów transakcyjnych Klienta, które z łatwością można przesłać przez API SALESmanago. System automatycznie przyznaje punktację kontaktom w zależności od aktywności behawioralnej i transakcyjnej.

salesmanago-laptopy3
salesmanago-laptopy4

Reguły automatyzacji

Moduł tworzenia reguł automatyzacji to kluczowa funkcjonalność systemu SALESmanago. Umożliwia konfigurację automatycznych procesów marketingowych i sprzedażowych poprzez definiowanie zdarzeń i warunków oraz automatycznych akcji marketingowych, dzięki którym system dostarczy dopasowane personalizowane oferty i treści do właściwych osób we właściwym czasie.

Zarządzenie kampaniami

Moduł umożliwiający tworzenie automatycznych cykli marketingowych do kontaktów, które są dopisywane do danej kampanii. Moduł umożliwia automatyczne generowanie akcji marketingowych w zależności od tego na jakim etapie sprzedażowym znajduje się kontakt. Przebieg kampanii jest prosty do optymalizacji dzięki analityce zachowania kontaktów na każdym z jej etapów.

salesmanago-laptopy5
salesmanago-laptopy6

Zaawansowana analityka

Zaawansowana i kompleksowa analityka procesów marketingowych i sprzedażowych zawierająca raporty konwersji, cykli zakupowych, optymalnych źródeł pozyskania nowych kontaktów oraz ścieżek zakupowych. W obszarze e-Mail Marketingu system zawiera zaawansowaną analitykę konkretnych wysyłek, jak i całej aktywności e-mailowej. System analizuje dostarczenie ofert i treści przez wiadomości e-mail wraz z wyliczeniem wartości konwersji.

Co czyni SALESmanago

systemem innym niż pozostałe (USP)

Anonimowe

Marketing Automation

Kluczowy moduł umożliwiający personalizację komunikacji do użytkowników anonimowych, którzy odwiedzają lub odwiedzili stronę. Celem działania w ramach opcji Anonymous Marketing Automation jest konwersja anonimowego ruchu na stronie klienta. Anonimowy użytkownik może otrzymać dopasowaną treść bezpośrednio na stronie WWW w formie formularzy i ramek produktowych, poprzez wiadomość e-mail oraz reklamę w sieci RTB.

SALESmanago

Next Gen dla eCommerce

Najnowszej generacji moduł analizuje oglądalność strony WWW i buduje profil zakupowy użytkownika nie tylko w oparciu o klikanie produkty, ale również poprzez zbieranie danych o produktach OGLĄDANYCH. Moduł dostarcza zaawansowanych analiz oglądalności, kliknięć, zakupów. Nex Gen dla eCommerce to jedno z nielicznych tego typu rozwiązań na świecie.

Mobile

Marketing Automation

System SALESmanago umożliwia pełen zakres automatyzacji w aplikacjach mobilnych. Do tych automatyzacji można wykorzystać dane o kliencie gromadzone w Customer 360 View, oraz dane behawioralne pochodzące bezpośrednio z aplikacji mobilnej oraz analizy zainstalowanych na urządzeniu aplikacji. Podstawowymi metodami automatyzacji w aplikacji mobilnej są powiadomienia Push, Formularze Kontaktowe oraz personalizowane bannery reklamowe.

SALESmanago

Web Beacon

Unikalna technologia, która umożliwia zbadanie zachowania zidentyfikowanej osoby w obrębie danego adresu URL. Web Becon to specjalny znacznik, który można zamieścić w dowolnym miejscu na stronie WWW. Dzięki SALESmanago Web Beacon dowiesz się czy dana osoba: przeczytała cały artykuł, ewentualnie, do którego miejsca dotarła, zobaczyła formularz, zdjęcia, przycisk oraz klikała zakładki.

Personalizowany

multichannel real-time remarketing

SALESmanago umożliwia wdrażanie kompleksowej strategii remarketingowej z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów marketingowych. System automatycznie uruchamia dopasowane indywidualnie personalizowane komunikaty i przekazuje w sieciach reklamowych, wiadomości email, SMS stronie WWW i Social Media w odpowiednim momencie.

Analityka

i automatyzacja transakcyjna

Kompletny moduł analizujący dane transakcyjne generowane przez firmę. Dzięki jego wykorzystaniu możliwe jest tworzenie zaawansowanych segmentów klientów na bazie dokonywanych przez nich zakupów, budowanie grup klientów zgodnie z aktywnością zakupową. Analityka transakcyjna dotyczy również skuteczności reguł automatyzacji i e-mail marketingu. SALESmanago dokładnie wylicza wartość sprzedaży i konwersję uzyskaną z konkretnej wysyłki oraz automatyzacji.

Poniżej przykładowe zrzuty ekranu z systemu SALESmanago.

Chcesz poznać więcej szczegółów

oraz korzyści płynące z systemu Marketing Automation

Skontaktuj się z Nami już dziś a otrzymasz dostęp na Bezpłatne webinaria dotyczące Marketing Automation prowadzone przez branżowych specjalistów.