Big Data Marketing, czyli Jak zacząć?

wdrożenie systemu w oparciu o marketing automation

Prawidłowe wdrożenie systemu Marketing Automation może przynieść ci wzrost przychodów nawet o 75%. Dzięki analizie behawioralnej oraz transakcyjnej twoich klientów i skutecznych spersonalizowanych ofertach. -dane na podstawie raportu RazorSocial’s-

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze wdrażanych rozwiązań marketingowych stanowiących Big Data Marketing. Oferujemy pełne wsparcie na każdym etapie wdrażania automatyzacji marketingu. Od wyboru odpowiedniej wersji poprzez prezentacje do wdrożenia oraz stałej obsługi.

Poniżej przedstawiamy etapy wdrożenia systemu oraz możliwości analizy Big Data.

1. Analiza

Przeprowadzamy szczegółową analizę Twoich zasobów w firmie i obecnie stosowanych metod / działań marketingowych. Celem analizy jest najlepszy dobór narzędzi automatyzacji procesów marketingowych oraz lepsze określenie jego wymiernych wskaźników zysku.
Nie masz czasu na spotkanie? – nie ma problemu, skontaktuj się z Nami. Prześlemy Ci Brief na podstawie, którego przejdziemy do kolejnego punktu.

2. Wybór odpowiednich narzędzi

Po analizie dostępnych zasobów Twojej firmy zaprezentujemy Ci najlepszy zbiór narzędzi do realizacji określonych celów. Na tym etapie negocjujemy warunki korzystania oraz zakres integracji systemów. Pokażemy Ci także możliwości i korzyści płynące z wdrożenia skutecznego marketingu.


3. Integracja systemu

Ostateczna weryfikacja kompatybilności poszczególnych nowych narzędzi z obecnie działającymi systemami np. strona www, sklep, system CRM itp. Wskazanie możliwości oraz definicji ewentualnie mogących się ujawnić problemów podczas wdrożenia. Na tym etapie ustalany jest szczegółowy plan wdrożenia Marketing Automation.


4. Wdrożenie

Połączenie wszystkich narzędzi zgodnie z planem. Szczegółowe testy kompatybilności oraz szkolenie personelu przeznaczonego do obsługi nowego systemu i jego prawidłowej analizy.


Obsługa

Opcjonalnie oferujemy przejęcie częściowej lub pełnej obsługi systemu oraz wykonywanie szczegółowych analiz behawioralnych oraz transakcyjnych. Raporty oraz wyniki będą konsultowane bezpośrednio z Państwa działem marketingu oraz sprzedaży, celem przygotowania spersonalizowanych ofert (wysyłanych pocztą email, sms lub dynamicznych form graficznych jak takich pop-up, banery, treści). Nasza opieka nad systemem zawiera także przygotowanie elementów graficznych oraz szablonów powiadomień do ofert spersonalizowanych i okresowych newsletterów.

Oferujemy także kilku dniowe szkolenia dotyczące Big Data Marketing

przeznaczone dla Państwa analityków lub działu marketingowego. Szkolenie ukierunkowane jest pod wdrożony Państwa system Marketing Automation.

System SALESmanago Marketing Automation jest kompatybilny z najbardziej popularnymi systemami:

  • eCommerce,
  • CRM/ERP,
  • Komunikacji,
  • Social Media,
  • Narzędziami wspierającymi.

Chcesz poznać więcej szczegółów

oraz korzyści płynące z systemu Marketing Automation?

Skontaktuj się z Nami już dziś, a otrzymasz dostęp do Bezpłatnych webinari dotyczących Marketing Automation prowadzone przez specjalistów z branży.