Basic

Podstawowe narzędzia dla małych firm oraz pełne nasze wsparcie
0 zł / m-c
  • Identyfikacja osób na stronie www
  • CRM i zarządzanie kampaniami
  • Zadania, notatki i przypomnienia
  • Scoring i zarządzanie leadami
  • Lejki sprzedażowe
  • Nielimitowany Email Marketing
  • Autorespondery i alerty
  • Monitoring maili sprzedawców
  • Wdrożenie nie jest potrzebne, ale i tak pomagamy

Pro

Kompletna platforma do marketingu i sprzedaży dla średnich firm
149 zł / m-c
  • Pakiet Basic +
  • Automatyzacja Marketingu - Workflow
  • Dynamiczne treści na stronie www
  • Anonimowe Marketing Automation
  • Zarządzanie kampaniami
  • Reklamy i publikacje w social media
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Powiadomienia Web Push
  • Testy treści A/B/X
  • Darmowe wdrożenie dla osiągnięcia najszybszych rezultatów

Elite

Zaawansowana platforma marketing automation dla dużych firm
2400 zł / m-c
  • Basic & Pro Plan +
  • Narzędzia do inteligentnej personalizacji
  • Niestandardowe mechanizmy automatyzacji
  • Niestandardowe treści dynamiczne
  • Automatic Sales Chat
  • Mobile Marketing Automation
  • Profilowanie progresywne
  • Zaawansowany tracking z Web Beaconami
  • Dynamiczny Remarketing
  • Wdrożenie niezbędne. Poważna praca przed nami!

Wszystkie pakiety są nieograniczone pod względem liczby użytkowników, wysłanych emaili, ruchu na stronie WWW i wykorzystania API.
W SALESmanago wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym. Umowy podpisujemy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym wypowiedzeniem. Eliminuje to długoterminowe zobowiązania.


Miesięczna opłata za ilość kontaktów w bazie

Basic

do 200 Za darmo
do 1000 149zł/mc
do 10 000 349zł/mc
do 30 000 699zł/mc

Pro

do 1000 349zł/mc
do 10 000 699zł/mc
do 30 000 1000zł/mc

Elite

do 1000 349zł/mc
do 10 000 699zł/mc
do 30 000 1000zł/mc

Proste zasady – dlatego ponad 5000 firm wybrało nasz system Marketing Automation

Bezpłatny pakiet aktywacyjny i konfiguracja systemu – każda firma po podpisaniu umowy otrzymuje dedykowanego opiekuna – specjalistę ds. Marketing Automation, który dokonuje podstawowej konfiguracji systemu i ustawia pierwsze automatyzacje dla Ciebie, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Specjalista ds. Marketing Automation – opiekun dla każdego klienta na cały okres trwania umowy – nigdy nie jesteś pozostawiony sam sobie korzystając z SALESmanago. Proaktywnie pomagamy każdemu Klientowi korzystać z sytemu, dokonywać konfiguracji i udzielamy konsultacji, abyś mógł osiągnąć założone cele biznesowe.

Miesięczny okres wypowiedzenia i pełna funkcjonalność systemu – płacisz tylko jeśli korzystasz z systemu, bez ograniczenia ilości stanowisk, wysyłanych wiadomości, reguła automatyzacji i wykorzystania API.

Bezpłatna edukacja i dostęp do szkoleń – każdy nasz klient otrzymuje nielimitowany dostęp do szkoleń online, webinarów biznesowych, opracowań i case studies pomagających w zrozumieniu i wykorzystaniu pełnych możliwości naszego systemu. Udostępniliśmy online nasz poradnik, z ponad 200 artykułami i poradnikami video dotyczącymi praktycznej obsługi SALEsmanago dostępny jest na pomoc.salesmanago.pl

Zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i te największe mogą zyskać na wdrożeniu SALESmanago Marketing Automation, dzięki elastycznej polityce cenowej. Cennik uzależniony jest od ilości adresów e-mail w bazie Klienta w systemie SALESmanago. Abonament pobierany jest miesięcznie i nie zawiera żadnych dodatkowych opłat.

ZOBACZ case studies z najciekawszych wdrożeń na SALESmanago:

demo

Potrzebujesz niestandardowego pakietu? W dowolnym momencie możesz rozszerzyć pakiet Marketing Automation o funkcjonalności z pakietu Marketing Automation Elite.

Monitoring kontaktów w czasie rzeczywistym i dynamiczna treść na stronie WWW – technologia pozwalająca na (a) konwersję anonimowych odwiedzających Twoją stronę WWW na kontakty w bazie adresowej, dzięki wyświetlaniu dynamicznie personalizowanych formularzy kontaktowych, (b) ramek produktowych i bannerów na podstawie profilu odwiedzającego.

Mobile Marketing Automation (APPmanago.com) – monitoruj zachowanie Twoich Klientów w aplikacji mobilnej, wysyłaj powiadomienia push, formularze, banery wewnątrz aplikacji mobilnej i wykorzystaj zachowania z niej w marketingu wielokanałowym.

Zaawansowane profilowanie behawioralne – technologia SALESmanago Web Beacon dostarcza unikalnych informacji dotyczących tego co zidentyfikowany kontakt z bazy rzeczywiście widział, a nie tylko kliknął. Dostarcza dalece bardziej zaawansowanych danych niż klasyczne tego typu narzędzia.

Personalizacja w reklamie RTB – dzięki integracjom z platformami RTB, SALESmanago pozwala wyświetlać reklamy oparte na danych tranzakcyjnych (zakupy online, etapy w kampanii sprzedażowej), nie jako „podążające” za klientem na innych witrynach, ale jeszcze przed wizytą klienta na stronie.

Anonimowe Marketing Automation – ta funkcjonalność pozwala na automatyzację marketingu dla anonimowych wizyt na stronie www: (a) wyświetla spersonalizowaną treść i formularze oparte na anonimowym profilu użytkownika (b) umożliwia wysyłkę wiadomości do anonimowych użytkowników, którzy nie przekazali nam jeszcze swojego adresu email (c) pozwala na spersonalizowany remarketing w kanałach reklamowych.