Basic
Podstawowe narzędzia dla małych firm oraz pełne nasze wsparcie
- Identyfikacja osób na stronie www
- CRM i zarządzanie kampaniami
- Zadania, notatki i przypomnienia
- Scoring i zarządzanie leadami
- Lejki sprzedażowe
- Nielimitowany Email Marketing
- Autorespondery i alerty
- Monitoring maili sprzedawców
- Wdrożenie nie jest potrzebne, ale i tak pomagamy
Pro
Kompletna platforma do marketingu i sprzedaży dla średnich firm
- Pakiet Basic +
- Automatyzacja Marketingu - Workflow
- Dynamiczne treści na stronie www
- Anonimowe Marketing Automation
- Zarządzanie kampaniami
- Reklamy i publikacje w social media
- Zarządzanie wydarzeniami
- Powiadomienia Web Push
- Testy treści A/B/X
- Darmowe wdrożenie dla osiągnięcia najszybszych rezultatów
Elite
Zaawansowana platforma marketing automation dla dużych firm
- Basic & Pro Plan +
- Narzędzia do inteligentnej personalizacji
- Niestandardowe mechanizmy automatyzacji
- Niestandardowe treści dynamiczne
- Automatic Sales Chat
- Mobile Marketing Automation
- Profilowanie progresywne
- Zaawansowany tracking z Web Beaconami
- Dynamiczny Remarketing
- Wdrożenie niezbędne. Poważna praca przed nami!
Wszystkie pakiety są nieograniczone pod względem liczby użytkowników, wysłanych emaili, ruchu na stronie WWW i wykorzystania API.
W SALESmanago wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym. Umowy podpisujemy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym wypowiedzeniem. Eliminuje to długoterminowe zobowiązania.
Miesięczna opłata za ilość kontaktów w bazie
Proste zasady – dlatego ponad 5000 firm wybrało nasz system Marketing Automation
Bezpłatny pakiet aktywacyjny i konfiguracja systemu – każda firma po podpisaniu umowy otrzymuje dedykowanego opiekuna – specjalistę ds. Marketing Automation, który dokonuje podstawowej konfiguracji systemu i ustawia pierwsze automatyzacje dla Ciebie, bez żadnych dodatkowych kosztów.
Specjalista ds. Marketing Automation – opiekun dla każdego klienta na cały okres trwania umowy – nigdy nie jesteś pozostawiony sam sobie korzystając z SALESmanago. Proaktywnie pomagamy każdemu Klientowi korzystać z sytemu, dokonywać konfiguracji i udzielamy konsultacji, abyś mógł osiągnąć założone cele biznesowe.
Miesięczny okres wypowiedzenia i pełna funkcjonalność systemu – płacisz tylko jeśli korzystasz z systemu, bez ograniczenia ilości stanowisk, wysyłanych wiadomości, reguła automatyzacji i wykorzystania API.
Bezpłatna edukacja i dostęp do szkoleń – każdy nasz klient otrzymuje nielimitowany dostęp do szkoleń online, webinarów biznesowych, opracowań i case studies pomagających w zrozumieniu i wykorzystaniu pełnych możliwości naszego systemu. Udostępniliśmy online nasz poradnik, z ponad 200 artykułami i poradnikami video dotyczącymi praktycznej obsługi SALEsmanago dostępny jest na pomoc.salesmanago.pl
Zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i te największe mogą zyskać na wdrożeniu SALESmanago Marketing Automation, dzięki elastycznej polityce cenowej. Cennik uzależniony jest od ilości adresów e-mail w bazie Klienta w systemie SALESmanago. Abonament pobierany jest miesięcznie i nie zawiera żadnych dodatkowych opłat.
Potrzebujesz niestandardowego pakietu? W dowolnym momencie możesz rozszerzyć pakiet Marketing Automation o funkcjonalności z pakietu Marketing Automation Elite.
Monitoring kontaktów w czasie rzeczywistym i dynamiczna treść na stronie WWW – technologia pozwalająca na (a) konwersję anonimowych odwiedzających Twoją stronę WWW na kontakty w bazie adresowej, dzięki wyświetlaniu dynamicznie personalizowanych formularzy kontaktowych, (b) ramek produktowych i bannerów na podstawie profilu odwiedzającego.
Mobile Marketing Automation (APPmanago.com) – monitoruj zachowanie Twoich Klientów w aplikacji mobilnej, wysyłaj powiadomienia push, formularze, banery wewnątrz aplikacji mobilnej i wykorzystaj zachowania z niej w marketingu wielokanałowym.
Zaawansowane profilowanie behawioralne – technologia SALESmanago Web Beacon dostarcza unikalnych informacji dotyczących tego co zidentyfikowany kontakt z bazy rzeczywiście widział, a nie tylko kliknął. Dostarcza dalece bardziej zaawansowanych danych niż klasyczne tego typu narzędzia.
Personalizacja w reklamie RTB – dzięki integracjom z platformami RTB, SALESmanago pozwala wyświetlać reklamy oparte na danych tranzakcyjnych (zakupy online, etapy w kampanii sprzedażowej), nie jako „podążające” za klientem na innych witrynach, ale jeszcze przed wizytą klienta na stronie.
Anonimowe Marketing Automation – ta funkcjonalność pozwala na automatyzację marketingu dla anonimowych wizyt na stronie www: (a) wyświetla spersonalizowaną treść i formularze oparte na anonimowym profilu użytkownika (b) umożliwia wysyłkę wiadomości do anonimowych użytkowników, którzy nie przekazali nam jeszcze swojego adresu email (c) pozwala na spersonalizowany remarketing w kanałach reklamowych.